Medialle

Ensimmäinen Rolls perustettiin Seinäjoelle vuonna 1988. Konsepti laajeni muihin kaupunkeihin, ja 30 vuotta perustamisen jälkeen rikottiin 100 ravintolan rajapyykki. Tänä päivänä uusia Rolls-ravintoloita avataan 5-10 joka vuosi.

Toimintaperiaate

Rolls toimii yrittäjävetoisella franchising-periaatteella ja ravintolan voi löytää esimerkiksi kauppakeskuksesta tai liikenneasemalta.

Tuotteet

Rolls tarjoaa laadukasta ruokaa, joka on tehty huolella valituista raaka-aineista. Rolls suosii kotimaisia raaka-aineita, mistä tunnustuksena hampurilaisille on myönnetty Avainlippu.

Valikoiman klassikot Mama, Papa ja Baby ovat maistuneet jo vuosikymmenien ajan, ja hampurilaisperheestä onkin muodostunut rakastettu käsite asiakkaiden keskuudessa. Hampurilaisten lisäksi yritys on kuuluisa rapeista ranskalaisistaan. Tarjonnassa on otettu huomioon myös erityisruokavaliot, sekä viime vuosina valikoimaan on kehitetty lisää vegaanisia vaihtoehtoja.

Faktaa Rollsista:

  • Perustettu Seinäjoella vuonna 1988
  • Sata toimipistettä ympäri Suomea tällä hetkellä
  • Hampurilaisille ja palveluille on myönnetty Avainlippu
  • Rolls käyttää kotimaista pekonia, luomukananmunia, premium-pihvejä ja satokauden salliessa Juvalla kasvatettua ja pakattua salaattia.

Rolls mediassa

Elokuussa 2019 Rollsin Vegan-hampurilainen sijoittui Ilta-Sanomien kasvishampurilaisten makuvertailussa toiselle sijalle
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000006195342.html

Rock & Rolls Cover Bandin ennätystapahtumassa myytiin 4000 hampurilaista
https://www.seinajoensanomat.fi/artikkeli/745343-pikaruokaketjun-seinajokelainen-omistaja-kiertaa-ympari-suomea-promobandin-kanssa

Vuonna 2017 Jan Olaussen löi vetoa siitä, onnistuuko hän käymään kaikissa Suomen Rollseissa. Haasteen etenemistä voi seurata Instagramissa
https://www.instagram.com/kaikki.suomen.rollsit/

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt

Arto Virtakari
toimitusjohtaja
arto.virtakari@rolls.fi
0400 650789

 

Kuvat ja materiaalipyynnöt

markkinointi@rolls.fi

 

Rollsin konsepti menestykseen on

loistavat ja reilut tuotteet
laadukkaat ja kotimaiset raaka-aineet
kustannustehokas markkinointi
selkeä ja persoonallinen brändi